Saturday, December 17, 2011

Hari-Hari Terakhir Sebagai Pelajar

Assalamualaikum w.b.t

apa kabar kengkawan? sihat?

Alhamdulillah.. berjaya Fiqah harung hari-hari sengsara kat sini.. hehe.. Rupanya bukan senang nak dapat segulung Degree ni.. tambah-tambah final year macam Fiqah ni.. banyak sungguh dugaan mendatang..

tak sangka sem akhir ni nak jadi macam ni.. tapi memang beri pengalaman indah dalam hidup la.. tak penah-penah gaduh dengan ahli group tapi kali ni ada member yang nangis sampai down sari suntuk buat ahli group yang lain rasa bersalah.. hmm..

Alhamdulillah.. Fiqah berterima kasih sangat dengan sikap kengkawan memasing.. hehe banyak ajar Fiqah untuk terus bersabar.. Allah bendung untuk keluarkan sikap panas baran Fiqah.. tanpa sedar hari ni Fiqah berjaya senyum pada kengkawan yang tak suka Fiqah.. senyum pada mereka yang selalu ban Fiqah dalam kelas dalam Facebook.. waaa... baru perasan ramai rupanya yang tak suka dengan Fiqah sbb Fiqah outspoken person.. hehe

dan Fiqah jugak yang dicari lecturer bila ada apa-apa yang nak disampaikan pada kengkawan sampai kan dapat gelaran YB dikalangan lecturer.. okeh itu bukan salah Fiqah ok.. cuma sebagai pelajar Fiqah rasa baiknya rapat dengan lecturer ni untuk kebaikkan masa depan gak kan? tapi itu pun jadi isu pada kengkawan.. hmmm..

tapi apa kesah.. hidup perlu diteruskan.. kan Allah ada sabda dalam surah alam nashrah.. yang susah tu ada senang kemudiannya.. layan saja.. dan jangan berhenti untuk terus berdoa.. moga dipermudahkan.. jangan berhenti untuk terus berfikiran positive...

layannzzzz....

2 comments:

CHE ROSSLI said...

Selepas dapat segulung degree pun. kita tetap sebagai pelajar. kita akan belajar sehingga berpisahnya roh dari jasad(^-^)

~nsar~ said...

yup.. betul tu al-qassam..