Tuesday, June 28, 2011

Mimpi NGeri Semalam.

Assalamualaikum w.b.t buat semua pembaca..

gatal sangat cakap pasal kawin semalam kan... last-last semalam fiqah mimpi ngeri "kawin paksa" oh tidak... mak punya keja... mak paksa kawin dengan mamat mana tah.. ALLAHUAKBAR... memang la mintak simpang sesangat..

entahlah budak kampung mana mak pi kidnap suruh kawin dengan fiqah ni.... mimpi tu macam real gila.. bila sedar tengok mimpi.. Ya ALLAH.. menakutkan... sangat menakutkan.. fiqah dapat rasa kesedihan dan ketakutan.. perasaan tak suka macam nak lari dari rumah tu dah lebih dalam diri ni...

kalau betul la tu perasaan orang kena kawin paksa... EUUUUWWW fiqah mintak simpang la sesangat... dah tu bangun pagi tadi cerita la kat mak.."semalam kakak mimpi mak paksa kakak kawin".. mak punya gelak la... mak tanya "awat dah gatal nak kawin ka?"

"ish mak oiii.. kakak tak mau...mak bagi kakak hidup dulu.. bagi habis belajar.. nak rasa experience life... pastu baru nak fikir pasal kawin.."  dan disebabkan mimpi semalam.. fiqah dah tak nak lagi cakap pasal kawin.. tak nal lagi fikir pasal kawin..  mak gelak sakan sungguh.. hampeh betul la..

biar je la orang lain yang ambik mandat untuk terus bagi semangat pada yang masih belum berkawin di luar sana tu..  macam kak NORAINI ka tak pun macam biasa la MOMMA JELITA ka.. fiqah dah serik...

::: mimpi kekadang boleh jadi real tak???

3 comments:

mykhalis said...

cara cerita kat atas cam taknak.. tapi soalan kat bawah sekali macam betul je nak kawen..hehe

~nsar~ said...

@mykhalis:
soklan yang ditanya bukan nak.. tapi takut jadi betul.. gilak terus.. haha

AL-QASSAM said...

tuelah lain kali cakap lah dulu pasal merisik ke, bertunang ke, baru ikut prosedur