Thursday, March 31, 2011

baru nak layan...

assalamualaikum w.b.t.. tengah hari pembaca terchenta sekalian...

fiqah ni sebnarnya ketinggalan zaman.. orang dah abih ngadap dah fiqah baru nak layan...
layan pa menda nya???

cerita Harry Porter... berjaya mendownloadkan semua siri DI CINI...

sebnarnya fiqah tak minat sangat crita magician ni.. kira kalau nak layan pun filem terakhir la jadi pilihan.. hehe..

tapi disebabkan orang cakap cita ni bes.. sampai lecturer fiqah pun minat.. jangan kata bawak anak-anak tengok kat cinema tapi sampai ke tahap mengedit gambo harry porter yang ramai2 tu letak muka lecturer ni dan anak-anak... memang fanatik habis-habisan la...

bukan sorang tapi ramai rupanya lec fiqah yang minat gila dengn harry porter ni.. oleh kerana tak tahan dengan umpatan-umpatan yang hebat-hebat belaka.. fiqah pun dengan bangganya mengkreditkan filem ni 9/10 la.. kira 4 setengah bintang.. hehe..

sapa-sapa yang belum lagi tengok boleh la nak sama-sama layan cita ni ngan fiqah.. jom...

nak layan siri 2004 lak... 3rd punya... hehe


9 comments:

Fahmi API said...

saya pun minat giler cite ni.. best. hehe

~nsar~ said...

memang cita ni bes... syok la layan... hehe

NMH said...

anda di tag..=)
http://buttersheep.blogspot.com/2011/03/reens-diary-giveaway-lahh.html

mykhalis said...

rugi arr baru nak tengok..huuuu..tak dpat merasai debaran fan fan setahun 1 movie..hehe

hottest entry di blog khalis :
18sx pakaian zaman dulu dulu

Makna disebalik kata-kata seorang perempuan

~nsar~ said...

mykhalis: haha.. tula.. tengok sorang2 tak syok.. tak ble nak havoc pasal movie ni... dah zaman berkurun dah...

AMMAR YASIR said...

Memang best pun cerita ni. Ammar suka

~nsar~ said...

ammar.. haah... memang bes... tu la ketinggalan sungguh..

sharina said...

cita tu mmg best,,wlupun akak dah tua tp layan gak,,hehe

~nsar~ said...

kak sharina : ala jgn cakap akak.. lec sy yang veteran tu lagi fanatik... hehe