Thursday, March 10, 2011

MELUR JELITA DATANG!!! JENG JENG JENG....


assalamulaikum.. 
ya ini lah dia... MJ mesia sudah smpai di blog fiqah...
layannzzzzz





Assalamualaikum Jelitawans dan Mr Jelitawans yang dihormati,
rupanya ramai yang tak jumpa post ni. Saya buat semula untuk siapa – siapa yang sudi nak join segmen review blog Jelitawans dan Mr Jelitawans.
Sebenarnya senang saja. Anda cuma perlu kilik banner Melur jelita datang di side bar kanan . Maka keluar la post ini. Tapi ramai yang kurang jelas, maka saya dengan senang hati buat la post baru sebab tak pandai nak buat sticky post…he he he
Ok la, untuk memenuhi permintaan Jelitawans yang berminat, saya buka segmen ini.
Syarat – syaratnya mudah saja…
1. Banner Melurjelita.com.
banner :mj coming

Letak di side bar blog anda.
2. Tajuknya MELUR JELITA DATANG…JENG JENG JENG!
3. Kalau dah buat atau nak sertai segmen ini…tinggalkan komen dan link anda di entry ini ya.
Tinggalkan di sini ya. jangan di entry lain atau di shoutbox…saya geget nanti..hehehe
4. terbuka kepada semua bloggers, Jelitawans atau Mr Jelitawans
5. Wajib letak link Melurjelita.com di bloglist anda. Saya juga akan letak link blog anda di bloglist saya.
6. Tarikh tutup 15 mac 2011
Itu saja, senangkan…tak mahu la letak syarat susah – susah. Bukan saya nak cari menantu pun..keh keh keh
Ok…Sudi – sudikan la menjoinkan diri. Nanti saya terjah dan promote blog anda di sini.

No comments: