Friday, March 11, 2011

korea korea korea

salam alaik....

sapa minat korea angkat tangan!!!!!! saya saya saya saya saya... hoho

kat opis ni ada 2orang peminat cita korea... gila punya minat... sampai fiqah yang kurang ngadap tibi ni pun tangkap chenta abes abesan la... hehe... crita yang paling fiqah suka and tengok berulang-ulang-ulang kali adalah boys over flower hehe...


minat minat minat sangat dengan Gu Jun Pyo... 

character dia sangat bes... dia bukan la orang yang romantik dia bukan la jenis yang pandai ambik hati pompuan.. tapi dia penyayang dan dia setia... eee suka bangat gu jun pyo...

hensem kan?? cute kan?? macho kan?? hehehe

ya allah suka nya tengok dia senyum manja cmni.... eee geram geram.. hehe

ok berbalik pada cita korea.. sekarang tengah hot cita  my princess... waa bes gak cita ni... tapi yang geram nya heroin dia slow motion ckit... x macam geum jan di - wira ... tettt


dah layan cita nih.. yang ngah dok jalan sekarang cita Paradise Farm.. tapi yang xbes nya awek n hero x comey nomey.. hik hik hik.. tapi boleh la layan sebab jalan cita dia sronok... hehe


apa-apa pun terbaik diserahkan kepada Boys Over Flower

jom tengok online


layanzzzz

No comments: