Tuesday, May 10, 2011

Polis Dengan Kita

Assalamualaikum dan selamat pagi... nak share dengan pembaca semua... POLIS MALAYSIA.. MESIA BOLEH weh... hehe


walaaaweeehhhhhh...




Berhati-hati di jalan raya.. huhu



Sepakat membawa berkat





Hormat - menghormati Amalan murni




Jiwa Polis




Rempitku  Rempitmu jua




Untuk Kenderaan OKU saja..




Lampu Brek Keselamatan




Penggunaan Telefon bimbit dijalan raya.. Anda mampu mengubahnya




tidak dibenarkan meletakkan kenderaan disini




penat dengan karenah orang awam yang tidak mahu mengikut undang-undang... hmm
berehat sebentar bersama kitkat




pandu cermat jiwa selamat




bayar saman anda dengan diskaun 90% ngeh ngeh ngeh




singgah sebentar menjamu selera





sapa lagi kalau bukan kawan-kawan yang tolong kita..




opsss jatuh sudah...




::::: ramai tak suka polis kan.. hahaha.. mereka juga manusia seperti kita...

sumber : email staff.. 
















































8 comments:

cik EPAL said...

mahu sentap polis yg baca ni kang :D

Shafiq said...

Diaorang pun manusia jugak. :-) Memang ada yang buat macam saudari tunjukkan di atas. Tapi saya mintak supaya jangan stereotaip semua polis camni ek. :-) Kasihanla kepada polis-polis yang betul-betul komited dengan kerjaya diaorang nie.

~nsar~ said...

cik EPAL : haha.. terus bako blog nih.. hehe

~nsar~ said...

shafiq:.. =) tak la.. kan fiqah cakap mereka juga manusia macm kita..

Ibnushukran said...

hehe.. lawak la gambar kt atas sis.. betul 2 mereka pun manusia jgk kan, smua y blku kt kita dorng lalui jgk,.
p klu part saman sy kurang stuju,golongn remja llki bawahn msti kne saman,klu prmpuan ke artis ke msti slamat.. npe ek.. ntah ler..

Solihin Zubir said...

haha.. polis juga manusia biasa..
tak pernah lari dari kesilapan.. heheh..

~nsar~ said...

ibnu shukran: heheh.. haah yang sis pun conpius... depa ni cukup berkenan dengan lelaki muda mudi ni...

~nsar~ said...

SZ: yup betul tu.. mereka juga manusia biasa..