Friday, May 6, 2011

Rawan Lagi Hati ni

assalamulaikum w.b.t.. dan selamat sejahtera buat semua yang membaca..

petang kelmarin sampai ja rumah cari upin... "upin... upin.. balik mai kakak dah beli frieskies ni" pastu mak cakap "ari ni sari upin tak balik kakak... dari pukul 6 pagi tadi sampai la ni tak nampak batang hidung.. kalau tak tengah hari mesti dia balik punya.. tidoq atas msein basuh tu" tudia nala punya panjang mak explain..

aik pi mana orang tua ni... punya la panggil tak balik jugak.. hadoi... hati rawan dah.. dada dah sesak.. "mana upin aku ni?" mak lang cakap "dia tak dak kakak ari ni sari tak mai pun umah mak lang.. kalau hari-hari mai lepak sini"... waaa mana upin ni... tompok ja ada haaa... tompok tak makan frieskies.. dia makan ikan.. dah la beli yang besaq sekali friekies tu.. seminggu dah abih... tak topup lain.. kesian upin..

pastu pa lagi.. buat sesi jejak pencarian la... upin oooo upin... mana la hang ni... air mata dah basah tudung dah... dalam kepala dah pk bukan-bukan dah... waaaa... sakit jiwa betoi la dengan upin ni.... mana la hang pi cangak sampai tak ingat balik umah...

cari punya cari punya cari sekali tengok dia syok ja dok ngorat kucing gebu yang auntie india punya kat taman sebelah... hampeh punya kucing.. sampai gila dibuat nya boleh pulak dia dok sini bercinta... sekeh baru tau... eeeee..... sakit hati betoi.. angkat si upin ni balik umah... dia tengok frieskies tu habeh haa semangkuk... punya lapaq... boleh dok bercinta sampai tak ingat nak makan...

ni baru kata mandi tak basah, tidoq tak lena, makan tak kenyang... dah abih makan lari pulak pi kat kucing gebu tu.. aiyak... semalam pun tak tidoq umah... sampai camtu sekali haaa.... bila kucing jantan gila kucing betina...tak ingat balik umah... bela kucing betina yang jantan mai cari.. berebut ramai-ramai... panjat dinding panjat bumbung mengiau tak berhenti haaa punya nak ngorat... parah parah...

:::: ada tak kucing yang tak betina tak jantan???





4 comments:

Ibnushukran said...

kucing 2 g kawen larikt siam k0t sis nsar.. hehe
soklan 2 lawak gler.. ada tak kucing tak betina tak jantan??.. haha.. pk blik jadi pening kpala..

♥Lady Ainaa♥ said...

assalamualaikum wbt...suke post2 sis...ummm...nk jd follower boley??? can u hit me back also?? TQ wslm..

~nsar~ said...

ibnushukran : memang dah agak dah... silap2 bulan depan bawak balik bederet kot belakang... hehe yala .. kalau tak jantan tak gaduh gila betina kalau tak betina tak gaduh yang jantan nak ngorat.. kan senang..

~nsar~ said...

walaikumsalam dik ena.. terima kasih banget ya follow sis.. no hal punya sis dah follow back.. ok..